CPH:DOX
CPH:DOX
VIRKSOMHEDSPRÆSENTATION · INFOGRAFIK
Design et visuelt udtryk til CPH:DOX's præsentationer, årsrapport 2017, samt idéoplæg. Grafiskopsætning af en PowerPoint præsentation, der visualiserer den positive udvikling i et af Danmarks største kulturelle arrangementer gennem bl.a. infografik, begivenheds- og dokumentariske billeder taget under festivallen.
Et samarbejde med Tine Fischer, Susanne Thygaard og Katrine Kiilgaard.
En visuel identitet til CPH:DOXs materialer i tidsrummet mellem filmfestivalsæson 2017 og 2018. Identiteten bruges til at adskille årets festival fra det kommende, og præsenterer årets festival i tekst og billeder, give et illustrativt billede af udviklingen på årets dokumentarfilmfesitval, samt at invitere til samarbejde, dialog, aktivitet og oplysning.
CPH:DOX Årsrapport 2017, der viser begivenhederne fra årets festival, gengiver publikumsudtalelser samt infografik, som viser festivallens positive udvikling og årets højdepunkter.
Præsentationen viser de løbende aktiviteter unden for festivalsæsonen såsom demokratisk dialog fremmende aktiviteter, foredrag og undervisning for børn og unge, talentudvikling, filmdistribution etc.
CPH:DOX FILM FESTIVAL
IDENTITET UDRULNING · POS MATERIALE · MOTION GRAPHICS
Grafiskansvarlig for udrulning af årets visuelle festivalprofil 2020 designet af designbureauet Barkas. Online promovering af festivalens debatter gennem animeret kortfilm, og content til Instagram, Facebook indlæg og event cover. Grafiskopsætning af et strømlignet SoMe content, event invitationer til filmbranchen og festivalpublikum, samt promoverings materialer såsom byrumsplakater, bannere og pyloner displayet i København op til festivalens begyndelse, og som følge af corona pandemien måtte til passe aktiviteter til digitale formater.